درباره مدرن بام

درباره ما

سقفی با طراحی مدرن و زیبا

با گارانتی معتبر و مادام العمر

محصولی با کیفیت و بادوام

از آنجائیکه سبک و نوع پوشش سقفی که شما انتخاب می کنید می تواند تأثیر زیادی در ارزش خانه شما داشته باشد، زیبایی منحصربفردی را نیز به ساختمان شما می بخشد.

مدرن بام با تجربه 10 سال در زمینه تولید و نصب انواع سقف های شیروانی و شیبدار با گارانتی معتبر و مادام العمر در رقابت با برند های خارجی، محصولی بسیار با کیفیت و بادوام را در اختیار شما قرار می دهد تا شما و ساختمان شما جزء خانواده مدرن بام شوید.

سقف های شیروانی مدرن بام مقاومت بالایی در مقابل نفوذ آب، طوفان، باد های شدید، مقاوم در برابر زلزله و آتش سوزی دارند و چون سقف ساختمان و ویلا جزء عناصر اصلی سازه ساختمان ها می باشند داشتن یک سقف بادوام و با کیفیت عمر سازه شما را بالا برده و امنیت بنا را پوشش می دهند.

از این رو ما با داشتن نیرو های متخصص و کارآمد با رزومه ای قوی و گارانتی معتبر، محصولی را به شما عرضه می کنیم که رضایت 100% شما را فراهم کند.

مدرن بام با توجه به طراحی سقف ساختمان و نوع اقلیم شهر شما محصولی مناسب و مقرون به صرفه را معرفی می کند و از ابتدای کار تا تحویل پروژه سقف در کنار شماست.

 

ویژگی های انوع سقف های شیبدار مدرن بام

  • تجهیزات پیشرفته
  • قیمت عالی و مناسب
  • ضمانت نامه معتبر
  • نیروی حرفه ای و متخصص
  • ضمانت تولید کالای با کیفیت

“برای داشتن سقفی مقاوم و استوار با طراحی بسیار مدرن و شیک با گروه پشتیبانی ما تماس بگیرید و به خانواده مدرن بام ملحق شوید”

Email

info@modernbam.ir

تلفن:

026-34909091

026-34909143

 

آدرس:

کرج، مهرشهر، بلوار ارم، روبروی باغ سیب، نبش خیابان افشار، برج دارا، طبقه سوم، واحد ۲۱